wtorek, 1 lipca 2014

Czas wakacji więc pora rozwinąć skrzydła :)

Czyli może by tak z powiewem lekkiego wiatru zacząć tworzyć coś nowego? :)
Nie to żebym filc przestała lubić ale zostawię go może jesieni i zimie? :)
A teraz na długie letnie spacery powstała moja pierwsza skórzana hobo-
- bardzo pojemna hobo :)
Skórzana z aplikacją co by weselej było, dużo się w niej oczywiście zmieści bo matka dwójki dzieci nosi ze sobą więcej niż dużo rzeczy potrzebnych, wydających się potrzebnymi i zbędnych :)
W środku kieszonka na zamek i dodatkowo dopinana saszetka i smycz na klucze co by łatwiej zlokalizować je w tym gąszczu różnych różności :)
Zatem czas prezentacji nastał :)









Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii na temat poczynionego dzieła mojego nowego :)
Zatem nie krępujcie się i piszcie :)
Wszelkie uwagi nawet te krytyczne bardzo miło widziane :)

Miłego :)
A.

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebka!!
    Fajnie wymyśliłaś ten paseczek na klucze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasek do kluczy to podstawa bo teraz nie mam problemu żeby je odszukać :)

      Usuń
  2. Uwielbiam duże torby,bo nie mają dna ha ha:)Świetna jest i ta podszewka gwiazdkowa:)Super:)chętnie bym taką widziała u siebie:)Buziaki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) teraz ją testuje choć nie ukrywam mam teraz mały problem bo dziś zrobiłam inny model hobo :)

      Usuń
    2. To ja pomogę w testowaniu hi hi:)

      Usuń
    3. Oj dobrze wiedzieć że można liczyć na pomoc koleżanki :)

      Usuń
  3. Świetna torba, pasowała by mi do trampek:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo fajna. I Ty to wszystko sama, te zakamarki, zamki, wszywki, zaszywki ?! Podziwiam, szacun :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, duża - tak jak lubię! Tylko osobiście widziałabym na takiej torebce inny motyw ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba i mimo sporych rozmiarów bardzo zgrabnie wyglada. Dla mnie i kolor torby i motyw gwiazdy są idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wszyscy mówią że wygląda jak ruska a przecież takie gwiazdy są na topie :) no torba jest spora ale ja jak ze swoją dwójką gdzieś idę to i tak za mała :) dlatego wczoraj uszyłam sobie jeszcze większą taką akurat na mazurski urlop który w przeszłym tygodniu :) pozdrawiam

      Usuń