niedziela, 31 sierpnia 2014

Słodka Lukrecja i uroczy Kubuś czyli kolejne moje tzw flagowe uszytki :)

Ale zanim fotki to chciałbym Wam wszystkim podziękować że zaglądacie i że ślad po sobie zostawiacie :)
Wiem że mam straszne obsuwy z odpisywaniem na komentarze ale wiecie moje pierwsze szkolne wakacje więc jakoś doba skurczyła się niemiłosiernie - ale niedługo już za chwileczkę - i znowu będzie można złapać oddech - mam nadzieję doba się troszkę wydłuży no choć troszeczkę :)

A teraz bez zbędnych słów trochę fotek :)
No może tylko jedno zdanie:
UWIELBIAM SZYĆ TE PRZYTULAKI !!!! :)

Słodka pastelowa Lukrecja :)




I uroczy Kubuś :)




No to zasypałam Was jak zawsze :)

Ale niedługo zasypie Was torebkowo filcowo bo mam kilka co czekają na swoja kolej dokończenia i ujrzenia światła dziennego a co za tym idzie obiektywu mego :)

Miłej niedzieli:)

A.


2 komentarze: