niedziela, 7 września 2014

Buźkowy kocyk

Jakiś czas temu wspominałam, że mam w planie użyć ten uroczy uśmiech buźkowy jeszcze w innych projektach. I tak właśnie nadejszła chwila :) Przedstawiam "bużkowy" kocyk :)
Kocyk ma wymiary 100x100 cm czyli jest z tych większych a to dlatego, że zależy mi na tym żeby był produktem na dłużej czyli od niemowlaka do przedszkolaka :) 
Wykonany jest z oryginalnego minky oraz barwnej bawełny. W środku ma jeszcze ocieplinę dzięki czemu dodatkowo może służyć za matę do zabawy. Ale ma też coś co czyni go przeuroczym i można powiedzieć innym niż inne kocyki - uśmiechnięty kaptur z uszami!!! :)
Kocyk może służyć za becik dla maluszka, można go nim przykryć a on może złapać za ucho i potarmosić a nawet pogryźć trochę za metki - który maluch się nie skusi i nie skorzysta z takiej okazji :)
A ponieważ jest dość spory to i potem nawet kilkulatek jeszcze skorzysta :)
Kocyk jest już u Stasia a ja dopiero potem zdałam sobie sprawę, że niektóre zdjęcia mam zrobione tylko aparatem. Ale to nic i tak Wam pokaże zwłaszcza te, że pewnej panience też było w nim do twarzy :)
A w planie już kolejne projektu z uśmiechem :)


Ucho ma metki bo każde małe dziecko uwielbia kolorowe metki :)

                           

                   W wersji becika                                          A to metryczka Stasia i jego kocyk



A tutaj widać, że kocykiem w razie chłodu można się nie tylko przykryć ale i okryć :)


A ponieważ pozazdrościłam trochę maluchom takiego kocyka a idzie jesień i zima to zamierzam uszyć sobie taki koc z minky w wersji dla dorosłej :)

Życzę miłego końca weekendu :)

A.




8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i pomysłowe kocyki. W sam raz by w długie i deszczowe wieczory wtulić się w cieplutki i mięciutki kocyk. Do tego ciepła herbatka i książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuje sobie taki duzy caly minkowy zrobic na jesien i zime :)

      Usuń
  2. Bombowe kocyki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyki są świetne !!!
    Wersja dla dorosłego ?? Ciekawe jakie obrazki będą ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój bedzie cały z minky piękny mięciutki milutki :)

      Usuń
  4. buźka jest genialna!! kocyk niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:) właśnie taki miałam cel :) żeby zauroczył :) żeby sie wyróżnił wsród tłumu wielu innych :) mam nadzieje ze mi sie udało :) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń