piątek, 12 września 2014

Zmiany zmiany zmiany

Witam i o drogę pytam :)
A tak na poważnie chciałam Was poinformować, że podjęłam pewną decyzję, która to wiąże się z pewnymi małymi zmianami - w skrócie nastąpił rozłam :)
Manufaktura UNIQE porodziła córkę a może syna :)
I w ten oto sposób powstał nowy blog - znaczy zaraz troszkę się zapędziłam :) Powstaje nowy blog bo zaczynam dopiero ogarniać ale adres już mamy i serdecznie zapraszamy :)


Od teraz będę rozdzielać tą moją radosną twórczość i od dziś tutaj będę pokazywać to co nie związane z dzieciakami a tak wszystko z dziecięcego placu boju :)
Po prostu doszłam do wniosku, że tak będzie przejrzyściej w tej mojej wirtualnej przestrzeni.
Czy to pomysł dobry czy zły czas pokaże :)
Ale liczę na to że choć garstka z Was nadal będzie do mnie zaglądać tu i tam :)
A może większa garstka :)
Oczywiście ogarnę i tu i tam z czasem żeby było łatwo przeskakiwać między tymi dwoma światami, tutaj troszkę posprzątam a tam pododaję... Pracy sporo ale będę walczyć z tymi wiatrakami :)

Życzę Wam miłego weekendu choć mi zapewne pracowitego :)

Ania

6 komentarzy: