niedziela, 26 października 2014

Małe ogłoszenie :)

Witajcie :)
Szukam ochotnika i może ktoś z tego ogromnego blogowego świata będzie chętny?
Tak mnie naszła ochota na wymiankę. Zadnie niby łatwe ale wcale nie takie proste bo ja idę na żywioł i nie wiem do końca co bym chciała :) Może coś szyciowego, może drewianego a może papierowego :) Ale za to wiem co ja mam Wam do zaoferowania ze swojej strony :) Tą torebkę oddam w dobre ręce


No to jak? Znajdzie się jakiś chętny? :) Jeśli tak to piszcie maile :) Czekam z niecierpliwością bo mam nadzieję, że może ktoś się skusi :) Ot taka zabawa : praca rąk własnych za pracę rąk własnych :) A żeby skusić Was bardziej to dodam, że to jedna z ostatnich możliwości posiadania torebki mojego wykonania bo przez pewien czas nowe nie będą powstawać. Tylko to co czeka obecnie w kolejce a potem na pewien czas zniknę stąd ale do Was będę zaglądać :)

Miłego i czekam na Wasze propozycje :)
Decyzję podejmę po weekendzie więc piszcie a ja się będę zastanawiać :)
A.

6 komentarzy:

  1. Super jest ta torba :)
    tylko nie bardzo mam się na co wymienić... :( 

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska!!! Może coś szydełkowego??:)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz pisze maila!! :) torebka jest piekna w sam raz dla mnnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jak zawsze piękna !!!!
    Zapewne już za późno.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna:) Gdybyś miała ochotę na biżutki to daj znać:)

    OdpowiedzUsuń