sobota, 11 października 2014

Winorośle się zaczerwieniło i torebka też...

          O taka kolejna wyszła spod mej ręki :)Mam nadzieję, że też się Wam podoba :)
Wiecie przyszła jesień jak nic... Niby doba nadal ma 24 godziny a jednak odczuwa się ją jakby się skurczyła...Dzień później wstaje a wcześniej idzie spać...I człowiek to odczuwa... Ale niedługo już wiosna :)






PS. Tak dla przypomnienia to zmagania z dziecięcą materią pokazuję teraz tutaj:
Zatem zapraszam Was serdecznie zajrzyjcie czasem do mnie :)

Miłego :)
A.

9 komentarzy:

  1. Ja tez bardzo odczuwam to, że dzień jest krótszy a wieczór długi... Ale jesień tez ma swoje uroki ;) A ty masz urokliwą torebkę jesienną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jesień piękna ciepła ale ten krótki dzwonek ... I przez to człowiek myśli ze dzień tak szybko mija... Torebka urokliwa ale nie moja:) dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Do tej wiosny to jeszcze całkiem sporo - niestety :-(
    Torba super i ta groszkowa podszewka :-) miodzio :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) liczmy na to ze szybko zleci jednak do tej wiosny :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Jak zawsze torba wspaniała !!!
    Wiosna, gdzie tam do niej, pierw zimę musimy jakoś przejść.
    Fajnie, że ciepło w październiku, ale zastanawiam jak to odbije się na zimie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janusz zleci szybko zobaczysz :) mam nadzieję :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna torba. Ten czerwony ornament idealnie tu pasuje;)

    OdpowiedzUsuń