poniedziałek, 24 listopada 2014

Pożegnalny kalendarz wędruje do...

Nie będę się rozpisywać zbytnio ani jakiś długich pożegnalnych wypracowań pisać :) Gościłam tutaj przez rok z małym kawałkiem, pokazałam Wam co tworzę i cieszę się, że Wam się podobało :) Muszę jednak zrezygnować z kawałka mojego twórczego szycia i padło na twory filcowe. Nie mówię żegnajcie bo mam nadzieję, że być może za jakiś czas powrócę a Wy się z tego powodu ucieszycie :)
Jak będziecie ciekawi czy szyję cosik albo co u mnie ogólnie to zapraszam w te dwa miejsca :) Zajrzyjcie czasem :) Zapraszam:)


A kalendarz frunie do Oli K :)
Czekam na maila :)

Miłego :)
A.

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego... niech Ci się dobrze dzieje :)
    I dzięki za zabawę...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni.
    Aniu będę tęskniła za Twoimi pięknymi torbami. Moja sprawuje się świetnie. Choć ostatnio musiałam jej bronić jak lwica, bo wpadła w oko pewne pani, która jak się okazało uwielbia filcaki i rękodzieło.

    OdpowiedzUsuń
  3. wielka strata, ale mam nadzieje, że wrócisz:) powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej:)) Nie wierzę:))Dziękuję:))
    Cieszę się, że wygrałam, ale bardzo żałuje, że Twoich filcaczków na razie nie będę mogla podziwiać, mam nadzieje, że czas to zmieni i chociaż czasami znajdziesz chwilkę, żeby do nich wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i dziękuję za tę zabawę:)

    OdpowiedzUsuń