czwartek, 4 grudnia 2014

Jeszcze mam co pokazać :)

Mam jeszcze kilka torebek zaległych do pokazania więc mimo, że nowe już nie powstają to nie omieszkam pokazać Wam tych co jeszcze powstały jakiś czas temu :) Dziś sowia listonoszka :) Doszły mnie słuchy, że bardzo się spodobała i muszę Wam przyznać, że bardzo miło słyszeć mi słowa pochwał na temat moich wytworów i trochę serce się kraje i smuci, że przez jakiś czas nie będzie mi dane tego słuchać i czytać. Bardzo mi miło czytać, że moje torebki dziewczyny dobrze Wam służą i że czasami Was ktoś zagadnie na "mieście" skąd macie coś tak fajnego :) Dzięki!!!






Miłego :)
A.



4 komentarze:

  1. Jest wspaniała !!!
    Gdyby moja żona ją widziała to już by chciała...
    Ja tam nadal wierzę że przed wielkanocą najpóźniej wrócisz :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowa jest boska!!!! Ja juz swoją wyciagnełąm...

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza sówka, a torba tradycyjnie rewelacja. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń